Oops ! glömde skriva en sak om Tisdagen ;D

Haha ;D
I Tisdags var jag på stan med Jesper och Frida
Haha jag och Jesper sprang typ runt hela stan för att veta vem som var snabbast
Men det blev jag
Jesper klagade typ på hans hälsena -.-''
Men skit i det

Frida och Jesper pussades på munnen när vi kom hem ;D
Jag sa hur dom skulle göra inte för att jag vet hur
Asså jag hittade bara på nått
Jesper han trodde jag menade så han gjorde typ som jag sa fast jag sa bara babbel ;D
Jag sa att Jesper skulle hålla i fridas midja och Frida skulle hålla runt jesper midja sen ska dom luta huvudena och pussas ;D;D;D;D;D
Jag lurade dom !
Efter lovet kommer säkert Jesper få **** på mig D;


Okej men...Jag ska på badhuset idag igen ;D
För jag ringde frida men hon skulle dit med Mollie och Klara
Sen ringde emma och frågade vad jag gjorde..då frågade jag hon men hon kunde bara idag ;D
Så jag for dit igår med Lillsyrran x(
Så jag ska fara med hon idag
Om jag hittar pengar i soffan har jag tur för jag tror inte att jag får av mamma eller pappa D;

Kram Elin ;D

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej Elin.



Kul att du kikade in. Min blogg handlar om mig och mitt liv och om jag åker till stan så skriver jag det. Jag mörkar inte något och om jag ska dit så skriver jag det. Om jag inte ska dit så skriver jag inte det. Sedan är min uppdatering på mina villkor, jag bloggar hur lite jag vill och hur mycket jag vill. Jag förstår inte riktigt din kommentar, du behöver faktiskt inte klicka in på min blogg om du känner att det inte passar dig, eller faller dig i smaken. Eller har jag fel? ;)



Kram

2010-11-05 @ 00:03:34
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: elin

fel som tusen jag gick in på en bra blogg då stod det bloggtips då fanns din blogg där !!!

2010-12-18 @ 04:56:45
URL: http://elinalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0