Otroliga personer man har bra minnen med<3

Frida olofsson:  Det är otroligt hur många minnen vi har bara bra några stora bråk som bara jag behövde hämta limmet och sätta ihop igen.
Klara Tellström: Vi har många minnen typ då vi gjorde reklamen för flexbert (Y) Hahaha jag skrev det här så du vet att jag tycker om dig.
Emma Lindström:  Helt otroligt att vår vänskap bara slutade men alla minnen sitter kvar nu och föralltid typ våra 7 sommrar vi spännderade ihop.
Marielle Östfalk:  Braa vänner som alltid ställer upp och Du Jag och Lisa tillsammans blir det bara snuskigt äckliga chokladbollar.Hahaha
Elina Wallin: Alla minnen sitter kvar alla kalsen tillsammans allt föralltid men vännskapen slets i bitar bara minnerna sitter kvar.
Julia Granstedts: Tiden då man var bästa vänner ooh det ver roligt men vi hittade nya och sen splitrades vi jag kom allt ihåg då vi hoppade från din alltan in i en snödriva:P
Viktoria Rylander:  Tiderna då vi var riktiga knäppisar gick utan täckbyxor in i 1 meters snö :S Det var minnen vi hade dom roliga och inte lika roliga.
Jesper Hörlin: Första gången jag såg dig på Dagis visste jag att du och jag skulle bli bra vänner så blev det vi hade allt minnen men en till person. Vi gjorde allt möjligt typ vi skapade en egen fantasivärld som räckte änta tills 2:an då fantasin tog slut:(
Johan Ohlsson: Det du jag och Jesper hade var minnen vår egen fantasi värld ni var riddare och jag var en sjöljungfru :) Hoppas ni kommer i håg alla minnen som vi hade du jag och Jesper " 2 killar 1  tjej" :)


Kommentarer
Postat av: Fanny nilsson

Varför skrev du inget om mig :(

2010-12-18 @ 17:12:11
Postat av: elin

Vad har vi för minnen ? Vi har ju bara bråkat juuu!

2010-12-19 @ 05:42:06
URL: http://elinalskardig.blogg.se/
Postat av: marrre

jasså elin gillar du dom två nu ?<3



och vem av dom gllar du mest?

2010-12-21 @ 20:30:40
Postat av: elin

men marre jag har kännt dom i evigheter nu ju ganska omöjligt att inte ha minnen då förresten jag Jesper och Johan far faktiskt bästa vänner då omöjligt att förstå med det är sant !

2010-12-23 @ 05:29:04
URL: http://elinalskardig.blogg.se/
Postat av: marre xD<3

jaaagg med<3

2010-12-23 @ 15:47:52
Postat av: Fanny

ja men vi var vänner i typ mini 1 men du väljer ju själv vilka du vill ha som minnen men bara sa det:s

2010-12-25 @ 12:34:02
Postat av: <3

va?<3 ajg var väll oxå bästis med dom då?elle?<3

2010-12-25 @ 15:00:19
Postat av: Glgkh

Gggggggggggg!!!!!

2011-01-26 @ 04:41:35
URL: http://gg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0