Frida Älskling Olofsson

Mitt bästa val var då jaf blev bästis med Frida Olofsson
Jag visste det i första ögonkastet första andetaget första steget på jorden

Man kan inte fatta att jag och frida ble bästias genom att hon kom fram till mig och frågade och så blev det vi blev bästa vänner av att frida vågade fråga
Modiga Frida Olofsson

När jag kramar dig känns det som att jag kramar solen För din närvaro är så varm som den bara kan bli
Du är min ängel min stjärna min egna planet Fridotarionen eller nått sånt

Bara så du vet Frida jag älskar dig över hela mitt hjärta Kära frida olofsson jag vet att du alltid kommer att finnas för mig föralltid

Om jag fick välja mellan att bli ihop med Adam eler dig skulle jag tagit dig frida spelar ingen roll om jag är leb huvudsaken är att jag aldrig överger dig för Adam !

Föralltid systrar ! Du och jag föralltid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0